Søstrene Grenes tilbagekaldelser

SÅFREMT ET PRODUKT TILBAGEKALDES FRA VORES BUTIKKER, KAN DE LÆSE OM DET HER PÅ SIDEN.

Når et produkt tilbagekaldes fra vores kunder, er det fordi, vi har vurderet, at produktet udgør en sikkerhedsmæssig fare for vores kunder. Hos Søstrene Grene arbejder vi aktivt på hele tiden at optimere vores procedurer for produktsikkerhed og kvalitet, så man som kunde kan føle sig tryg ved at handle hos os.

(ADVARSEL) Tilbagekaldelse af gulvlampe, model JF015

Søstrene Grene tilbagekalder hermed solgte eksemplarer af produktet: Gulvlampe, model JF015 (grøn og sort). Der er risiko for elektrisk stød. Lampen kan forårsage en kortslutning, når den forbindes til strømforsyningen. Kunder som har købt et eksemplar af gulvlampen, kan få refunderet købsprisen ved tilbagelevering af produktet.

»

Tilbagekaldelse af Bøfkrydderi fra Anna & Claras Specialiteter

Tilbagekaldelse af Bøfkrydderi fra Anna & Claras Specialiteter grundet forkert mærkning. Produktnavn: Bøfkrydderi fra Anna & Claras Specialiteter. Nettovægt: 70 g. Lot-nummer: Alle. Årsag: Produktet er ikke mærket korrekt, da produktet indeholder ingrediensen aromat, som indeholder allergenerne selleri og jordnødder. Risiko: Hos allergikere kan der forekomme symptomer som hududslæt, opkast samt hævelse i ansigt og hals. Kunder som har købt dette produkt kan få refunderet købsprisen ved tilbagelevering af produktet. Søstrene Grene beklager ulejligheden.

»